luni, 11 iunie 2012

Si eu m-am "fript" cu BCR

http://www.reclamagiu.ro/reclamatii/36-financiar/114-si-eu-m-am-fript-cu-bcr.html

In luna martie 2003 am contractat de la BCR filiala Thedor Pallady, un card de credit. Cardul l-am folosit foarte rar si ultimul extras pe care l-am primit din partea BCR este emis in data de 31.03.2003. În cursul anului 2004 mi-am schimbat domiciliul si, drept urmare, am mers la filiala BCR care mi-a emis cardul pentru a le comunica schimbarea de adresa. Am constatat in continuare faptul ca nu am primit extrasul de cont, desi le comunicasem noua mea adresa. De atunci si pana in acest moment, ori de cate ori am efectuat o operatiune cu cardul mi-am scos singur soldul cardului de la bancomat si am acoperit integral plafonul creditului pe care il am disponibil pe card, fara a mai primi extrase de la BCR.
In data de 22.04.2009 am depus la BCR Sucursala Balta Alba un dosar de credit pentru cumpararea unei case, moment in care am aflat cu stupoare ca figurez in baza de date a Biroului de Credit SA cu restante catre BCR. Am cerut detalii atat la Biroul de Credit cat si la BCR, si am constat ca adresa cu care figurez in baza de date a serviciului de carduri BCR este cea veche (neactualizata) pe cand adresa cu care figurez la filiala Theodor Pallady (cea care mi-a emis cardul) este cea corecta (actuala). Datorita faptului ca nu am fost instiintat niciodata de catre BCR cu privire la sumele datorate ca urmare a folosirii cardului de credit si nici macar nu stiu ce reprezinta acea suma pe care o datorez (este, poate, un comision anual sau poate sa fie chiar o frauda comisa de vreun comerciant, eu neavand posibilitatea sa verific) consider ca vina pentru care sunt inclus pe lista datornicilor la Biroul de Credit apartine in exclusivitate BCR.
Am depus aceasta reclamatie si catre Biroul de relatii cu clientii al BCR, inca din 23 Aprilie, fapt confirmat prin mesajul trimis de Serviciul Info BCR.
Desi au trecut cele 30 de zile, care este termenul maxim in care BCR comunica hotararea luata catre clientii care reclama, nu am primit nimic pana in acest moment, cu toate insistentele mele. Consider inadmisibil faptul ca BCR mi-a lezat grav interesele, prin faptul de a nu fi fost instiintat, conform prevederilor legale, nici asupra situatiei soldului (prin trimiterea extrasului de cont) si nici inainte de a ma introduce in baza de date a Biroului Român de Credit, desi agentia Theodor Pallady, cea care are si gestioneaza dosarul cardului meu, dispunea atat de adresa mea corecta, numarul meu de telefon mobil si fix. Drept urmare solicit ca BCR sa faca demersurile necesare ca sa fiu scos de urgenta din evidentele Biroului de Credit SA. In situatia in care BCR nu va da curs pozitiv solicitarii mele, sunt hotarat sa sa ma adresez instantei judecatoresti competente, solicitand totodata si daune interese egale cu valoarea avansului pe care l-am dat pentru cumpararea casei, deoarece faptul ca am fost introdus din culpa BCR in baza de date a Biroului de Credit SA ma impiedica sa contractez un credit de la oricare banca. Va multumesc, cu speranta ca ma veti putea ajuta la solutionarea situatiei create.

Comentarii (2)add feed
 
problema
Postat de Alin Boce , Iunie 16, 2009
daca reusesti ceva cu BCR te rog anunta-ma si pe mine. eu am depus o cerere pentru un credit ipotecar si desi am obtinut aprobare(din pacate numai verbala) tipa de la biroul de credite a plecat in concediu si a lasat dosarul balta. din cate am aflat dupa foarte multe insistente (tot verbal) dosarul este de fapt respins, eu riscand sa pierd 10500 Euro. vreu sa-i reclam si sa le fac o reclama negativa pe cat de mult posibil !
O zi buna !
 
BCR- mafia
Postat de misu , Aprilie 03, 2012
si eu am avut un credit la BCR. Si in 5 ani de plati m-am trezit ca aveam acelasi sold de rambursat ca la inceput. Am avut noroc ca am putut refinanta acel credit la o alta banca cu dobanda normala. Dar tatal meu are in continuare credit la ei(BCR) si fiind pensionar cu noile modificari nu mai poate refinanta. Acum cu probleme de sanatate (din cauza stresului ca nu mai are capacitate de plata) MAFIOTII (bcr) nu vor sa faca nici macar o restructurare care l-ar ajuta sa-si repare sanatatea. Cred ca camatarii sunt mai maleabili decat aceasta banca protejata de statul nostru.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu