luni, 28 mai 2012

Mihaela → BCR – japca pe fata!!!

Buna ziua, Am in derulare un credit la BCR cu o rata lunara de 450 euro si am si salariul la ei, fiind client al bancii de 10 ani. In ziua de duminica aveam scadenta ratei, ei au inchis ca si program de lucru cu publicul, motiv pentru cae luni dimineata la 9 m-am prezentat la ghiseu sa achit suma in euro si sa ridic salariul, respectiv leii. Platesc doamnei de la ghiseu rata si dupa incerc sa iau banii MEI din contul de lei…surpriza nu ii mai aveam..aceasta banca, desi nu are program duminica si eu nu pot plati isi permite sa imi ia banii din cont fara sa imi tolereze o zi sa vada daca platesc sau nu si fara sa intrebe…Creditul meu este de 15000 euro, fara ipoteca si ma intreb sincer neavand nimic pe numele meu ..merita oare sa le mai platesc sau sa le-o dau?..Voi ce spuneti? Mi s-a comunicat ca trebuia sa pun banii in cont de vineri …si nu inteleg de ce sa dau niste bani inainte , ca practic vina mea nu este c ei nu au program si ca au un program informatic ce iti lichideaza contul fara aprobarea ta ..

Raspunsuri la “Mihaela → BCR – japca pe fata!!!”
  1. robert a spus in :
    fa-le PA PA, fara sa mai stai pe ganduri. eu de exemplu asa am procedat, sa vezi dupa aceea ce rugaciuni de Duminica fac la tine.
  2. Gabriela Petre a spus in :
    merita sa le-o dai perversa! nu au cu ce sa te execute silit daca nu vei mai plati, din pacate vor incerca pe viitor sa iti opreasca din salariu, din moment ce ai contul de salarii la ei… din pacate asa este politica bancilor… trebuie sa soliciti sa inchizi contul la ei si sa iti alegi alta banca unde sa ti se vireze salariul. bafta!
  3. elena a spus in :
    De obicei se alege ziua platii ratei dupa cea de salariu, ca sa nu fii nevoit sa alimentezi din alte surse contul. Banuiesc ca ei si-au luat banii pentru rata, iar acuma va trebui sa astepti pana cand ti se vor restitui daca s-a facut plata de doua ori: o data si-au luat ei din cont, a doua oara ai platit la ghiseu. Din cate stiu eu este o regula cand cade dumunica ziua de plata a ratei. Pentru orice tranzactie, programul bancii opereaza si pentru ziua de duminica, iar daca ceri un extras, apare tranzactie in asteptare (dumunica) iar luni s-a realizat retragerea banilor. Stii proverbul: Banca nu se joaca. Asta e problema cu cardul de credit, trebuie sa-l alimentezi la timp, pentru ca oricum banca isi ia dreptul si esti pe sold cu minus. Imi pare rau ca multi oameni ajung sa se imprumute cu dobanda de la cea mai neiertatoare institutie cu bani: BANCA. Eu am avut un singur credit, pe care am incercat sa-l achit in avans, dar pentru asta, a trebuit sa dau comision!!!
  4. andy a spus in :
    Hmm nu cred ca esti singura care pateste acest lucru. Mai toate bancile procedeaza la fel. Citeste cu atentie anexele la contractul de credit sau conditii generale de creditare , unde este mentionata retragerea banilor dntr-un cont in altul pana la achitarea datoriei. imi place de Gabriela.. instigare la hotiee.. hahaa suntem in romania ce mai… Bafta
  5. Gabriela Petre a spus in :
    oricum angajatii din sucursale sunt majoritatea incompetenti, si tu andy esti vreun pui de “bancher”, asa-i? eu nu instig la hotie, doar spun parerea care cunoaste dedesubturile putrede dintr-o banca… si din partea mea, bancile sunt cei mai mari jepcari ever! v-am salutat!
  6. elena a spus in :
    Cred ca cel mai bine ar fi sa fii informat despre politica bancii inainte de a face afirmatii de genul “oricum angajatii din sucursale sunt majoritatea incompetenti”(Gabriela). Si chiar daca e adevarat ca exista incompetenti, programele bancilor (de calcul a dobanzii, ratei, de retragere a banilor din cont etc…) nu gresesc deloc. Doar ca noi privim subiectiv faptul ca cine imprumuta de la banca nu poate castiga decat statutul de client dator cu dabanda.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu